Tusen tack för tre underbara år

      

Mina älskade barn och föräldrar! Nu tackar Moalim Mohamed och jag er för tre års underbara sammarbete med er. MashAllah jag har haft så fina och snälla föräldrar och barn som jag kunde inte ens drömma om. Er föräldrars förtroende för oss båda har varit hela tiden vår styrka och självförtroende. Ni har hela tiden stått på lärarnas sida och stöttat oss. MashAllah jag kan inte tacka nog Allah för så fina föräldrar jag har fått ha. Ni är så underbara. Jag kommer sakna mina barn enormt mycket. Köpenhamn var min första klass som jag tog helt ensam. Jag har i tre år tagit hand om er som ni vore mina egna barn. Att få en fröken som inte har egna barn kan ibland vara en gåva. För jag lånade era barn och gjorde dom till mina egna. Därför gör det ont i hjärtat nu att säga Hejdå. Men jag kommer sakna er så väldigt mycket så att det kommer göra ont i hjärtat. Må ni alla lyckas i framtiden. Mina dua kommer att vara med er inshAllah hela livet det är min dua till er att ni ska lyckas i dunja och i Akhirah ameen. Tack för att ni förgyllde mina tre år. Även om jag inte blir er fröken till höst så är jag kvar på skolan. InshAllah vi ses då. Glad sommar önskar nu Moalim och fröken Sairah. 🎉🌹🎉🎈🎊

Kommentera

